Subject: FW: Rail Baltica Harju II liiklusväline teabevahend
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 10:37:27 +0300

Saatja: Ken Rakki <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 22. aprill 2025 10:12
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Rail Baltica Harju II liiklusväline teabevahend

Tere,

Sooviksin teiega kooskõlastada Rail Baltica liiklusvälise teabevahendi T2
ääres.

Asukohad ning konstruktsiooni mõõtmed manuses.

Lugupidamisega

Ken Rakki

Objektijuht

+372 5807 5788

www.verston.ee <http://www.verston.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.